Ganache krémes torta

Ganache krémes torta
Kicsi fiam 6 éves szülinapjára készítettem

2012. november 23., péntek

Gyömbérszörp

Hozzávalók:

9-10 dkg gyömbér
9-10 ek. méz
1 citrom leve

Elkészítése:

A fele gyömbért lereszeltem, a másik felét vékonyra karikáztam, a citromot kifacsartam és ráöntöttem a gyömbérre és hozzákanalaztam a mézet
Jól összekevertem és 1 napra a hűtőbe tettem, hogy összeérjen.

Másnap le lehet szűrni, Én nem tettem
és már lehet is fogyasztani mint egy szörpöt, csak vizet kell rá önteni

Rengeteg mindenre jó a gyömbér, Én most az immunerősítés miatt készítettem el.

Természetesen a citromot jól meg sikamikáltam és a gyömbért pedig jól megmostam,de a héját rajta hagytam,mert alatta vannak az értékes hatóanyagok.

Miért ajánlom?:

http://www.mindigmagasabbra.hu/tag/gyombertea/

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése