Ganache krémes torta

Ganache krémes torta
Kicsi fiam 6 éves szülinapjára készítettem

2014. augusztus 11., hétfő

Brutális csokitorta

Hozzávalók:

25 dkg 75 %-os étcsokoládé
6 ek vaj
6 tojás
6-7 dkg cukor
2 dl hulala
csokireszelék

Elkészítése:

A csokit és a vajat gőz felett megolvasztjuk majd hagyjuk hogy kicsit kihűljön.
Ezután a 6 tojás sárgáját hozzákeverjük, majd a tojásfehérjét kemény habbá verjük és hozzáadjuk a cukrot, majd tovább verjük míg fényes nem lesz,óvatosan adagoljuk  a csokis masszához.
25 cm-es tortaformát kivajazunk, beleöntjük a masszát és 220 C-ra előmelegített sütőben kb. 20-25 percet sütjük.Én lejjebb vettem 200 C-ra és így 20 percig kellett sütnöm.
A tortát hagyjuk kihűlni, utána a hulalát keményre verjük és mehet rá, plusz egy kis csokireszelék és kész is.
Nagyon nagyon finom, nem tömény mert a tejszínhab ad egy kis lágyságot neki, viszont 1 szelet bőven elég, nagyon finom.
Fogok még ilyen finomságot sütni még.

Unokatesó 11 éves lett, brutális csokitortát sütöttem neki, de szerintem a mennyei jelző sokkal jobban illik rá :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése