Ganache krémes torta

Ganache krémes torta
Kicsi fiam 6 éves szülinapjára készítettem

2012. november 24., szombat

Francia hagymaleves

Hozzávalók:

2 nagyobb vöröshagyma
1-2 gerezd fokhagyma
1/2 liter húsleves alaplé
1 ek olívaolaj
1/2 dl fehér bor (száraz)
szerencsendió
fehérbors
2 ek liszt
reszelt sajt a tálaláshoz

Elkészítése:

A hagymát vékony karikákra vágjuk, a fokhagymát apróra és az olajon lassú tűzön megdinszteljük.
Ezután meghintjük a liszttel, elkeverjük és felöntjük a forró húslevessel.
Mehetnek bele a fűszerek és a bor, és forrás után kb. 12-15 percet főzzük.
Aki úgy szereti botmixerrel pépesítheti a hagymát, Én most nem fogom.
Reszeltem sajtot a tányérba és arra szedtem a levest, nagyon finom:)

Ez 2 személy részére elég kb. ezt most egyedül betoltam:) legközelebb dupla adagot készítek:D

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése